Los Angeles Rams vs. Seattle Seahawks
Touchdowns, breathtaking turns, moves that go down in history and the best athletes can be found in the NFL, a league reserved for the sporting elite. From the preseason through the playoffs, the franchises battle week after week in search of the ultimate goal: winning the Super Bowl.