The Job Whisperer
This Brazilian comedy chronicles 45-year-old Ulisses, an architect who seeks help from a dubious "vocational coach," having grown unconvinced of his abilities. But after being drugged with a funky tea in the coach’s crazy ritual, Ulisses ends up with more than his wallet stolen: he has clairvoyant abilities to see people’s vocations. But can his delicate will handle such power?
At 45 years old, architect Ulisses—feeling lost in his career and unconvinced of his talents—visits a "vocational coach" who promises to find his true vocation. After drinking a suspicious tea in the coach’s crazy ritual, Ulisses blacks out and awakes to find his belongings stolen. Mysteriously, Ulisses also comes away with a strange power: the ability to see people's true vocations by just touching them. Will Ulisses be able to handle his new gift?