The Curious Case of Dolphin Bay
A group of teens aspiring to be marine biologists investigate secrets of a shipwreck while away for their summer internship program.
Quinn is excited to begin her marine biology summer internship in Australia knowing she’ll be reunited with her best friend, Daniela. But when she arrives and realizes Daniela has made other friends, Quinn feels left out and befriends Teddy, an enthusiastic aspiring marine biologist. As mysterious things begin to happen, Teddy is convinced the buried treasure he found in an abandoned shipwreck is the culprit’s target. With the help of their fellow interns, Quinn and Teddy team up to solve the mystery and make wrongs right!