Here Comes the Sun. Minor Reflections in Sun and Sand Tourism
The irruption of the pandemic has made one of Spain’s economic foundations tumble: tourism. “Here Comes the Sun” offers a sociological, urbanistic, ecological, and cultural analysis of the birth and development of the “sun and beach” tourism on the Valencian Mediterranean coast.