Eric Clapton: The 1970s Review
Follow Clapton's bold musical journey through the seventies. Featuring new and archival interviews, rare performance footages, contributions from the likes of Bonnie Bramlett, Bobby Whitlock, The Albert Brothers, George Terry, Willie Perkins, Bill Halverson, Clapton's biographer Marc Roberty, and others, plus a host of other features.