Weltmarktfuhrer
The film follows Tan Siekmann, dubbed the German Bill Gates, as he guides Biodata to success amid Germany's tech boom. Post-bankruptcy, Siekmann pursues redemption in ISDN data encryption, overcoming setbacks with unwavering optimism. Klaus Stern narrates his journey, depicting resilience in the face of challenges like delayed payrolls, as Siekmann strives anew for global prominence.