Murder In The Valleys
Over four episodes, 'Murder in the Valleys' tells the story behind Wales' biggest murder investigation and its enduring repercussions. One night in June 1999, three generations of a family were brutally killed in the small village of Clydach, South Wales.
Over four episodes, 'Murder in the Valleys' tells the story behind Wales' biggest murder investigation and its enduring repercussions. One night in June 1999, three generations of a family were brutally killed in the small village of Clydach, South Wales. For more than 20 years, despite the conviction of a local builder, the case has divided the community.