Despicable Me
Vying to be "World’s Greatest Villain," Gru and his crew of hilarious minions plot the crime of the century: Steal the moon — but he meets his match when three little girls steal his heart.
Vying for the title of "World’s Greatest Villain," Gru (voiced by Steve Carell) — along with his hilarious crew of mischievous minions — plots to pull off the craziest crime of the century: Steal the moon! But when Gru enlists the help of three little girls, they see something in him nobody else has ever seen: the perfect dad. From executive producer Chris Meledandri (Horton Hears a Who, Ice Age), and featuring the voices of an all-star comedic cast, including Jason Segel, Russell Brand, Miranda Cosgrove and Julie Andrews.