Je te promets
Paul and his wife Florence await the birth of their triplets. Mathis has just discovered his biological father's identity. Maud struggles with her weight and seeks meaning in her life. Michael assaults an opponenet during a soccer match and it spreads across the internet. Today, Paul, Mathis, Maud and MIchael all celebrate their 38th birthday.
Paul, a shipyard worker, and his wife Florence impatiently await the birth of their triplets. Mathis, a successful trader has just discovered his biological father's identity but hesitates to meet him. Maud, a young overweight woman, struggles with her weight and seeks meaning in her life. Michael, a Division One soccer player, physically assaults an opponent after a tense match; his violent gesture spreads like wildfire across the Internet.