Brilliant Corners: Haiti
In Haiti, Sam explores beyond poverty, delving into vodou, political history, and environmental issues. Surfing Ginsu and immersing in Cap Haitien's culture, he journeys to Jacmel, experiencing carnival and learning about local environmental challenges.