Kriegerin
Marisa, a 20-year-old German Neo-Nazi, confronts her extremist beliefs when she befriends a young Afghan refugee. As she questions the hate-filled ideology of her group, Marisa grapples with the challenge of breaking free from extremism and embracing tolerance.