The Scandalous Four
Penelope is forced to marry Jonathan but there is no attraction between the two. As a matter of fact, Jonathan is more interested in spending time with the butler than with his wife. Penelope finds a way to reunite with the love of her life and manages to hire him as the gardener. Two secret affairs in one household soon lead to major scandalous situations.