Ghostbusters
Peter Venkman, Ray Stantz, Egon Spengler and Winston Zeddemore take a chance on going freelance, de-haunting houses in a new ghost removal service. As soon as they open their doors, their first order of business becomes saving beautiful cellist Dana Barrett and nerdy Louis Tully, who have inadvertently opened the gates of hell…right in their own apartment building!