Una Notte Da Dottor
A doctor who makes house calls is battling intense sciatica and seeks help from a young delivery driver to cover his shifts. The driver, guided through an earpiece, faces challenges with every visit. As they deal with various mix-ups, they begin to develop a mutual respect.