Natural Born Killers
The misadventures of Mickey and Mallory: outcasts, lovers, serial killers. They travel across route 666 conducting psychedelic mass-slaughters not for money, not for revenge, just for kicks.
The misadventures of Mickey and Mallory: outcasts, lovers, and serial killers. They travel across route 666 conducting psychedelic mass-slaughters not for money, not for revenge, just for kicks. Glorified by the media, the pair become legendary folk heroes; their story told by the single person they leave alive at the scene of each of their slaughters.