Figli
Sara and Nicola are happily married, with a 6-year-old daughter and a blissful life. The birth of their second child sends ripples through their lives, revealing cracks in their relationship and unfulfilled personal aspirations. Quirky grandparents, friends on the verge of nervous breakdowns and unlikely babysitters just complicate matters. Torn between the urge to separate and the desire to stay together, can Sara and Nicola weather the storm together?