Knight And Day
Tom Cruise and Cameron Diaz star in this thrill-ride about a small-town girl hoping she’s met the man of her dreams, only to find out the mysterious stranger is a fugitive spy!
Tom Cruise and Cameron Diaz star in this action-packed thrill-ride that will keep you on the edge of your seat. When a small-town girl named June (Diaz) meets a mysterious stranger (Cruise), she thinks she's found the man of her dreams. But not only does she discover that he's a fugitive super-spy, she’s thrust into a scary cat-and-mouse chase that spans the globe!