Amor Idiota
Pere-Lluc, inebriated, walks down the street and bumps his head on a ladder set up by Sandra, a young woman attaching flags to lampposts. Groggily falling to the ground, Sandra rushes to his aid. As he regains his senses, Pere-Lluc is certain, from that moment on, that he's in love and will do anything to win her over.