Il Nostro Papa
A young Argentinean actor is due to perform in a movie where he’s supposed to play the part of the current pope. His commitment to such an important role is so strong that he’s willing to take part on a journey, following the origins of Jorge Mario Bergoglio, now Pope Francis. In order to do that, he travels along the same path the Bergoglio family did, back at the beginning of the 20th century.