Seven Women
Seven Women is a documentary movie produced and directed by Yvonne Sciò, which after the success of her directorial debut “Roxanne Lowit Magic Moments”, continues to explore the female world. This particular project is a deep insight in the life of seven women.
Seven Women is a documentary movie produced and directed by Yvonne Sciò, which after the success of her directorial debut, "Roxanne Lowit Magic Moments", continues to explore the female world. This particular project is a deep insight in the life of seven women; journalists, costume designers, actors and so on: Rosita Missoni founder, with Ottavio, of fashion house Missoni; Rula Jabreal, Palestine journalist; Patricia Field, costume designer for “Sex and the City” and “The Devil Wears Prada”; Bethann Hardison, first Afro-American top model and civil rights activist; Susanne Bartsch and Alba Clemente, New York artists; and Fran Dresher, leading actress in the cult TV series “The Nanny”. A tale of troubles and rewards, dreams and passions, the private journey of these incredible women told by their own honest voice.