Peppa Pig
Peppa’s family is made of her little brother George, Mummy Pig and Daddy Pig. Sometimes, there are also Grandpa Pig and Granny Pig, as well as Chloe Pig (Peppa’s cousin), Uncle Pig and Auntie Pig. Chloe has a little brother, Alex, and two friends, Simon Squirrel and Belinda Bear.