Idol Star Athletics Championship 2015 Chuseok
Korea's top idol stars get together to compete in a series of heated showdowns! Watch out for hearty laughs and touching moments, as well as a cutthroat clash with unpredictable results! The Idol Star Athletics Championship 2015 sees the participation of 300 athletes, the largest number in history.
Korea's top idol stars get together to compete in a series of heated showdowns! Watch out for hearty laughs and touching moments, as well as a cutthroat clash with unpredictable results! The Idol Star Athletics Championship 2015 sees the participation of 300 athletes, the largest number of idols in history. There are track-and-field events, archery, basketball, and futsal that will be sure to keep you at the edge of your seat, and even ssireum, a new category! We hope you enjoy the five different intriguing sports.