Alien3
Ripley continues to be stalked by a savage alien, after her escape pod crashes on a prison planet.
After escaping from the alien planet, the ship carrying Ellen Ripley crashes onto a remote and inhabited ore refinery. While living in the ore refinery until she is rescued by her employers, Ripley discovers the horrifying reason for her crash: an alien stowaway. As the alien matures and begins to kill off the inhabitants, Ripley is unaware that her true enemy is more than just the killer alien.