Doctor Lawyer
Doctor Lawyer tells the heartwarming story of a genius surgeon who becomes a lawyer specializing in medical crimes after losing a patient to a surgical malpractice. Cathartic and suspenseful, this medical and legal drama paints the courtroom like an operating room, where a life may end or be given a fresh start.