Jung Haein's Travel Log
This is a documentary series about Jung Haein's eight-day walking trip in New York, a destination on his bucket list. The master of melodrama transforms into a producer. Watch Haein eat, laugh and go sightseeing as his real self captivates you. You will feel as if you are traveling with him!