Now, We Are Breaking Up
Yeongeun, a designer and team leader of Sono, the top brand in the fashion company The One, has a one-night stand with Jaegook, a famous fashion photographer. Yeongeun leaves without telling him her name, but the two meet again by chance.
Yeongeun, a designer and team leader of Sono, the top brand in the fashion company The One, has a one-night stand with Jaegook, a famous fashion photographer. Yeongeun leaves without telling him her name, but the two meet again by chance. Yeongeun left as quickly as she could, but she ends up asking for Jaegook's help due to a problem at work. Yeongeun, who once thought she would never fall in love again, finds her heart shaken once again by Jaegook.