My Music, My Roots: Os Paralamas do Sucesso
Os Paralamas do Sucesso visit Rio de Janeiro, where the band's dream of becoming musicians began. From Vovó Ondina's house to Circo Voador, Herbert, Bi, and João recall stories, relationships, and feelings in different parts of Rio.
Os Paralamas do Sucesso embark on a journey to the parts of Rio de Janeiro that were the most significant in their history. It was in this city that the band's career began. The artists recall the songs and sounds that they used to draw inspiration from, and the new rhythms that were changing the history of music. From Vovó Ondina's house to Circo Voador, Herbert, Bi, and João recall stories, relationships, and feelings in different parts of Rio, taking us on an exciting journey. We will get to know about their first steps in music, when all they had was their dreams and they still couldn't imagine that their efforts to make music would turn them into one of the most important bands in the history of Latin music.