William Shakespeare's A Midsummer Night's Dream
Shakespeare’s most popular play has been transposed to the golden sunlight and green terraces of northern Italy near the end of the nineteenth century.
A stellar cast, headed by Michelle Pfeiffer and Kevin Kline, bring Shakespeare's romantic comedy to life. When two pairs of star-crossed lovers, a feuding pair of supernatural sprites and a love potion gone awry all come together in an enchanted moonlit forest, the result is a delightful mix of merriment and magic. Also starring Calista Flockhart, Stanley Tucci and Rupert Everett.