Forget-me-not
Deep in the Norwegian forest lives an old man, closed off from the rest of the world. He spends his days with his lifelong friend, a troll. One day, the troll hints that the time has come for him to leave the comfort of their home, but the man doesn't want to face reality. One morning, the troll is gone. The man leaves in search of the troll, only to find himself getting lost in his mind. In his darkest moment, he realizes that to find peace, he needs to accept the fate of his friend.