Death in Paradise
A warm, light-hearted detective series which takes place on the stunning island of Saint-Marie. A western detective is a fish out of water when he joins a Caribbean Islands Police force. With a new mind-boggling mystery to solve every episode, Death in Paradise will intrigue and tantalise.