The Whispers
Several kids have been talking about their imaginary friend, Drill. When the games Drill convinces them to play turn dangerous, FBI specialist Claire is called in to investigate.
What happens when someone we can’t see and can’t hear starts to play with our children? Something is manipulating the most innocent. In Washington D.C., several kids have been talking about their imaginary friend, Drill. When the games Drill convinces them to play turn dangerous, FBI specialist Claire Bennigan is called in to investigate. Claire is still grieving over the death of her husband, and still getting used to being a single parent to her son. What she doesn’t know is that Henry has also been secretly speaking with Drill.