It's Complicated
Meryl Streep stars as a mother of three whose amicable relationship with her remarried ex-husband unexpectedly becomes more than amicable, which in turn makes her something almost unimaginable — the other woman.
Meryl Streep stars as a mother of three whose amicable relationship with her remarried ex-husband (Alec Baldwin) unexpectedly becomes more than amicable, which in turn makes her something almost unimaginable — the other woman. It's all perfectly tawdry until Academy Award-nominee Steve Martin enters the picture as an architect also desiring Streep's affections.