Truman
Tomás returns to Argentina to surprise Julián, a friend who is grappling with the stress of a fatal diagnosis. With precious time, they put together an all-or-nothing plan to help Julián reconnect with his son and find a future owner for his beloved dog, Truman.
In this Argentine drama, Tomás (Javier Cámara) returns to Argentina to surprise Julián (Ricardo Darín), a lifelong friend who is grappling with the stress of a fatal diagnosis. The two embark on a spirit-cleansing journey that sees Julián reconnect with his son, as well as find a home for Julián’s beloved dog Truman.