Dos más dos
Sara and Enrique’s marriage has hit a wall due to their flavorless love life. Desperate for a change, Sara looks to Lucy and Ricardo, a sexy couple who are in an open relationship. Despite some cringe encounters, Sara and Enrique eventually take to the open relationship lifestyle. But when feelings begin to take a backseat, both couples find themselves facing the biggest crises of their lives.
Sara and Enrique’s marriage is going through a monotonous crisis that Enrique is blind to see. Fortunately, Sara meets two people who might hold the key to saving her marriage: Lucy and Ricardo, a beautiful couple who are in an open relationship. Sara sets out to persuade Enrique, and after much prodding, many cringe encounters, and a near-panic attack, Sara eventually gets Enrique on board. Surprisingly, Enrique takes to the open relationship lifestyle, giving way to an all-new, kinky, confident ladies’ man. But when hormones betray feelings, both couples find their relationships pushed to a breaking point. Mexican remake of the Argentine comedy “2 + 2”.