The Happy Prince
The Happy Prince tells the story of the last days in the tragic life of Oscar Wilde, one of the most famous authors of England. We follow Oscar through one of his last nightly wanderings in Paris and, later, when he is on his deathbed surrounded by friends and the past resurfaces.