Aliens in the Attic
It's the Pearsons versus the aliens who "came from upstairs," in an all-out battle that will decide the fate of the Earth - and kick-off the ultimate summer vacation.
A bright, insecure 14 year old comes into his own while leading his fractious siblings and cousins in a raucous battle against the diminutive aliens who are using their vacation home to stage an invasion by extraterrestrial giants.