The 2000s: The Decade We Saw It All
With a star-studded cast of eyewitnesses, politicians and celebrity interviewees we tell the story of ten tumultuous years that transformed the world.
This series features a cast of history makers, eyewitnesses, celebrities and politicians – including Dick Cheney, Michael Moore, Bill O’Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne and Nancy Pelosi and tells the story of the ten tumultuous years of the 2000s using the very best and most revealing archive film available.