What's Your Number?
Anna Faris and Chris Evans co-star in this comedy about a single woman who tries to find true love by going on a hilarious search to find the best ex-boyfriend of her life.
Anna Faris and Chris Evans star in the outrageously funny comedy that asks: can 19 wrongs make Mr. Right? When Ally Darling (Faris) reads an article that leads her to believe she’s going to be alone forever, she begins a wild search to find the best “ex” of her life. But Ally’s quest to reconnect with her former lovers goes hilariously awry, from a puppeteer who’s more wooden than his puppet to a gynecologist with a “spotty” memory. Through it all, Ally might just find the man of her dreams in the last place she ever expected.