A Perfect Day
A group of aid workers try to save the water supply of a deserted village in a Bosnian war zone. A newcomer, Sophie, does everything to help, while a veteran, Mambrú, wants to go home. Damir wants the war to stop and another man, known as 'B' has no idea what he wants. Humor, drama, love, danger, and hope: it all comes together on the perfect day.