Bohemian Rhapsody
Bohemian Rhapsody celebrates the band Queen, their music, and their extraordinary lead singer Freddie Mercury, who defied convention to become one of the most beloved entertainers ever.
Bohemian Rhapsody is an enthralling celebration of Queen, their music, and their extraordinary lead singer Freddie Mercury, who defied stereotypes and convention to become one of history’s most beloved entertainers. Following Queen’s meteoric rise, their revolutionary sound and Freddie’s solo career, the film also chronicles the band’s reunion, and one of the greatest performances in rock history.