God's Own Country
Johnny works from early in the morning until late in the evening on his parents' farm. He tries to drink away his frustrations in the local pub. There he experiences sexual adventures that lead to nowhere. When a Romanian seasonal worker arrives to work on the farm for a couple of weeks, Johnny starts to feel incredible emotions that will change his life for good.