Grosse Traum, Der
A documentary about young football players at the Red Bull Football Academy who want to make it as pros. Shot in Salzburg, Ghana, New York, Brazil, and Leipzig, with superstars of the African Football League including the Champions League, we will see what they and their environment are willing to do and sacrifice to live their big dream.