Halfur Alfur
A lighthouse keeper, nearing death, seeks his inner elf while his partner, Hulda, finds solace in poetry. As Trausti dreams of becoming an elf, Hulda fears societal rejection. Amidst their journey, they confront mortality and celebrate life's whimsicality.