Food Truck Challenge
Join some of 24Kitchen’s most popular chefs as they divide up into three teams for a fantastic cooking challenge. Each team takes charge of a food truck and creates what they hope to be a winning menu of dishes to be served at various festivals. The chefs have a lot of fun – but there can be only one winning team. Whose truck will make the most profit?