The Hunter
The Hunter is based on true facts and tells the story of Saverio Barone, a prosecutor who, in the early '90s when he was just thirty, became a protagonist for the Mafia following the massacres of Capaci and Via D'Amelio, where judges Falcone and Borsellino lost their lives.