DocuseriesCrime
Award-winning journalist Mariana van Zeller explores the inner workings of the most dangerous black markets on the planet. In each episode, she investigates a different underworld — from the trade in body parts and hired assassins to sextortion and the smuggling of brides — to meet the players, learn the business, and better understand the world’s multitrillion-dollar shadow economy.