From 49 kr a month for 3 months
Successful New York couple Leo and Ellen both lead busy lives- Leo as the creator of a booming website and Ellen as an emergency surgeon. When Leo travels to Thailand on business, he unwittingly sets off a chain of events that will have dramatic consequences.