The Hypnotist
A family in Stockholm is senselessly murdered, and the only member who survives is the fifteen-year-old son. The witness is in a coma while the family's oldest daughter has disappeared without a trace. Detective Joona Linna fears that she could be the killer's next victim and, in a fight against time, Linna persuades hypnotist Erik Maria Bark to make the witness testify under hypnosis.
A family in Stockholm is senselessly murdered, and the only member who miraculously survives is the fifteen-year-old son. The witness is in a coma, hovering between life and death, and cannot be interrogated with the usual methods. At the same time, the family's oldest daughter has disappeared without a trace. Detective Joona Linna fears that she could be the killer's next victim and, in a fight against time, Linna persuades hypnotist Erik Maria Bark to make the comatose witness testify under hypnosis.