Guilty Pleasures
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, famous Dutch people open up about their secret eating habits and share their favourite guilty pleasures. 24Kitchen chef Perry de Man puts an original spin on these dishes.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, famous Dutch people open up about their secret eating habits and share their favourite guilty pleasures. 24Kitchen chef Perry de Man puts an original spin on these dishes. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Will the celebrity appreciate the new take?