No Man Left Behind
To be trapped behind enemy lines is every soldier’s worst nightmare: a situation they all train for, few experience, and even fewer survive.
To be trapped behind enemy lines is every soldier’s worst nightmare: a situation they all train for, few experience, and even fewer survive. No Man Left Behind dramatizes the stories of real-life war-heroes whose contribution to the war effort becomes a pure battle for survival against all odds.